Eskişehir’de tarımın bel kemiği olan mevsimlik işçiler, kaldıkları çadır alanında Koronavirüse karşı aşılandı.
Tarlalarda çalışmak için Şanlıurfa’dan gelen mevsimlik işçiler, Koronavirüse karşı aşılanıyor. Tarımda, ülkeye katkı sağlamak için tüm gün çalışan işçiler, gün boyu kalabalık ortamda çalışmak zorunda kalıyor. Genellikle çadırlarda ve tarlalarda iç içe çalışan işçilerde öncelikle 55 yaş üstü ve kronik rahatsızlığı olanlar aşılandı. İl genelinde belirli noktalarda bulunan işçilerde aşılamanın devam edeceği öğrenildi.
saglisolluhaber.com
Çadırda aşılandılar
https://www.saglisolluhaber.com/vidyome/embed/83?poster=https%3A%2F%2Fsaglisolluhabercom.teimg.com%2Fsaglisolluhaber-com%2Fimages%2Fvideo%2Fcadirda-asilandilar_986c3.jpg
Sağlık
26.05.2021 16:59
Sistem Yöneticisi
0 izlenme
Bu Videoyu Paylaş
İlgili Videolar
‘Kistik Fibrozis’ teşhisinde kullanılan cihaz Eskişehir'de!
0 10.02.2024
Vali Hüseyin Aksoy’un eşi Hülya Aksoy: “Amacımız farkındalık oluşturmak”
1 02.01.2024
Eskişehir Tüp Bebek Merkezi kuruluşunun 5’inci yılını kutluyor
0 26.12.2023
Eskişehir'de kan bağışı çağrısı! Üç bölgede stant kuruldu
0 06.02.2023
TÜMMER'den iş sağlığı ve güvenliğine ilişkin kamu spotu!
0 30.06.2022