Hatipoğlu şunları söyledi:
"Temiz, ucuz ve kolay erişilebilir su herkesin hakkı.
Sevgili Eskişehirliler;
Su faturaları yüzde 40 ucuzlayacak. Belediye halkın cebine düşman olamaz, olmayacak.
2 yıl içinde tertemiz ve lezzetli suya evinizdeki musluktan ulaşabileceksiniz.
Yapılacak 4 milyar TL'lik yatırım ile inşa edilecek yeni nesil arıtma tesisi 2060 yılına kadar su arzını güvenlik altına alacak.
Yeni nesil bu tesis bugün suyumuzu içilmez kılan klor başta olmak üzere tonlarca kimyasaldan bizleri ve çocuklarımızı kurtaracak.
Son olarak yine bugün çağdışı, gülünç bir uygulama olan suyu kartla su matikden yükleme uygulamasına derhal son verilecek. Basit bir yazılım ile suyunuzu cep telefonunuzdan, bilgisayarınızdan saniyeler içinde oturduğunuz yerden yükleyebileceksiniz.
Teknolojinin nimetlerinden yararlanmak yerine, hala ilkelliği savunan "kısa mesaj" siyasetine Eskişehir'i artık teslim edemeyiz, etmeyeceğiz!"
eskisehirilkhaber.com
Nebi Hatipoğlu, Eskişehir şebeke suyunu hakkında açıklama yaptı...
https://www.saglisolluhaber.com/vidyome/embed/377?poster=https%3A%2F%2Fsaglisolluhabercom.teimg.com%2Fsaglisolluhaber-com%2Fimages%2Fvideo%2F
Siyaset
25.02.2024 17:28
Sistem Yöneticisi
5 izlenme
Bu Videoyu Paylaş
İlgili Videolar
Cumhurbaşkanı Erdoğan: “Kendi roketimize nasıl kulp takacaklar yaşayıp göreceğiz”
4 30.01.2024
Nebi Hatipoğlu: ''Ofiste oturmayacağım''
3 08.01.2024
Ahmet Sivri: “Eskişehir’in çehresi değişecek”
3 05.01.2024
Ayşen Gürcan: "Güçlü Aile, Güçlü Toplum, Güçlü Türkiye"
4 21.12.2023
Ak Partili Ümit Sezer'den Kazım Kurt'a Sert Yanıt
4 27.11.2023