Denizli Buldan'daki yangında alevlerin ortasında kalarak adeta ölümden dönen ve Eskişehir Şehir Hastanesi'nde tedavi altına alınan orman koruma memuru Yaşar Kozakbaş o anları anlattı.
saglisolluhaber.com
Yangında ölümden döndü, Eskişehir'de tedavi altına alındı
https://www.saglisolluhaber.com/vidyome/embed/137?poster=https%3A%2F%2Fsaglisolluhabercom.teimg.com%2Fsaglisolluhaber-com%2Fimages%2Fvideo%2FYang%C4%B1nda-olumden-dondu-Eski%C5%9Fehir-de-tedavi-alt%C4%B1nda-2.jpg