İnönü’de 19 Mayıs kutlamaları kapsamında düzenlenen 107. Yıl Gençlik Yürüyüşü, öğrenciler, vatandaşlar ve kurum temsilcilerinin katılımıyla bayraklar eşliğinde yapıldı.

Yürüyüşün Başlangıcı ve Güzergâhı

İNÖNÜ YÜRÜYÜŞ İnönü Belediyesi öncülüğünde düzenlenen yürüyüş, Cumhuriyet Meydanı’ndan başladı.

Katılımcılar, İsmetpaşa ve Yenice Mahalle meydanları ile Atatürk Caddesi güzergâhını takip ederek yeniden Cumhuriyet Meydanı’na ulaştı. Bando eşliğinde gerçekleştirilen yürüyüşte Türk bayrakları taşındı ve bayram coşkusu hep birlikte yaşandı.

Katılım ve İkramlar

Etkinliğe Belediye Başkanı Serhat Hamamcı, İlçe Kaymakamı Talha Atılay Teymur, kurum amirleri, öğrenciler ve vatandaşlar katıldı. İnönü Belediyesi tarafından yürüyüşe katılan gençlere bayrak, meyve suyu ve kek ikram edildi. Etkinlik boyunca birlik ve beraberlik mesajları verildi.

Başkan Hamamcı’nın Mesajı

İNÖNÜ YÜRÜYÜŞ Belediye Başkanı Serhat Hamamcı yaptığı açıklamada, gençlerle birlikte 19 Mayıs’ın heyecanını ve gururunu yaşadıklarını belirtti.

Hamamcı, “Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ün gençliğe emanet ettiği bu anlamlı günü aynı ruh ve inançla kutlamaya devam edeceğiz.” ifadelerini kullandı.

Haşerelere karşı mücadele devam ediyor
Haşerelere karşı mücadele devam ediyor
İçeriği Görüntüle

Katılımcılar

Yürüyüşe İlçe Kaymakamı Talha Atılay Teymur, Belediye Başkanı Serhat Hamamcı, İlçe Gençlik ve Spor Müdür Vekili Hüseyin Küçükçiftçi, AK Parti İlçe Başkanı Kamil Şen, kurum amirleri ve öğrenciler katılım sağladı.