EOSB Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi’nin geleneksel bisiklet turu, “19 Mayıs Ruhuyla Pedallıyoruz” sloganıyla yoğun katılım ve coşku içinde yapıldı.

Bisiklet Turu ve Katılım

Bisiklet Turu 4 Özel EOSB Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi tarafından bu yıl 6’ncısı düzenlenen bisiklet turu, Osmangazi Üniversitesi karşısındaki toplanma noktasında başladı.

Katılımcılar kortej halinde Botanik Park’a kadar pedal çevirdi. Öğrenciler, öğretmenler ve bisiklet severlerin katıldığı etkinlikte 19 Mayıs ruhu hep birlikte yaşatıldı.

Etkinliğin Amacı

Okul Müdürü Bülent Seğmen yaptığı açıklamada, bisiklet turunun geleneksel hale geldiğini belirtti.

Seğmen, etkinlikle öğrencilerin sosyal ve sportif faaliyetlere katılımını artırmayı ve sağlıklı yaşam konusunda farkındalık oluşturmayı hedeflediklerini ifade etti.

Ayrıca, 19 Mayıs’ın gençliğe armağan edilen anlamlı bir bayram olduğunu vurguladı.

Birlik ve Beraberlik Mesajı

Bisiklet Turu 2
Güvenli İlişkiler Atölyeleri öğrencilerle buluştu
Güvenli İlişkiler Atölyeleri öğrencilerle buluştu
İçeriği Görüntüle
Etkinlik boyunca birlik ve beraberlik mesajları verildi. Katılımcılar, Türk bayrakları eşliğinde pedal çevirerek hem milli bayramın coşkusunu yaşadı hem de sağlıklı yaşamın önemine dikkat çekti. Seğmen, etkinliğe destek veren öğretmenlere, öğrencilere ve tüm katılımcılara teşekkür ederek organizasyonun önümüzdeki yıllarda da artan katılımla devam edeceğini belirtti.