Başkan Ayşe Ünlüce, 1 Mayıs Emek ve Dayanışma Günü dolayısıyla yayımladığı mesajda emeğin en yüce değer olduğunu belirterek, adalet, eşitlik ve dayanışma vurgusu yaptı.

Emeğin ve Dayanışmanın Önemi

Büyükşehir Belediye Başkanı Ayşe Ünlüce, 1 Mayıs Emek ve Dayanışma Günü kapsamında yaptığı açıklamada, emeğin toplumun en temel değeri olduğunu ifade etti.

Ünlüce, alın teriyle hayatı var eden tüm emekçilerin bu özel gününü kutladı.

İşçi sınıfının tek uluslararası bayramı olan 1 Mayıs’ın, haklı mücadelenin güçlü sesi olduğunu dile getirdi.

Emekçilerin Karşılaştığı Zorluklar

Ünlüce, ekonomik kriz, iş kazaları, enflasyon nedeniyle eriyen ücretler ve örgütlü mücadeleye getirilen engellerin emekçilerin umudunu kırdığını belirtti.

İnsanca yaşamanın, güvenceli çalışmanın ve adil paylaşımın herkesin hakkı olduğunu vurguladı.

CHP 38. Olağan Kurultayı Delegelerine Yönelik Mali Takip
CHP 38. Olağan Kurultayı Delegelerine Yönelik Mali Takip
İçeriği Görüntüle

Belediyenin Yaklaşımı

Başkan Ünlüce, Büyükşehir Belediyesi olarak sosyal adaleti güçlendiren, emekçiyi önceleyen ve kimseyi geride bırakmayan bir anlayışı benimsediklerini söyledi.

Dayanışmanın hakça paylaşımı beraberinde getirdiğini ifade ederek, birlikte üretmeye ve mücadele etmeye devam edeceklerini belirtti.