Samimi Bir Buluşma
Eskişehir’de faaliyet gösteren Gümüş Akademi, Mayıs ayı vizyon buluşmaları kapsamında üniversiteli gençleri Diş Hekimi Abdulkadir Akkuş ile kahvaltı eşliğinde bir araya getirdi. Programa Dernek Başkanı İrfan Ataman, Başkan Yardımcısı M. Uğur Yücel, Osman Nebioğlu, Yönetim Kurulu Üyesi Tuncay Aydın ve Proje Sorumlusu Hüseyin Turhan da katıldı.Hüseyin Turhan’ın Açılış Konuşması
Proje Sorumlusu Hüseyin Turhan, geçtiğimiz ay Ankara’da düzenlenen “Gümüşhane’nin Enleri” ödül töreninde Gümüş Akademi’nin ödül almasının kendileri için motivasyon kaynağı olduğunu belirtti.Turhan, gençlerin doğru çevre ve sağlam arkadaşlıklarla güçleneceğini vurguladı.
Abdulkadir Akkuş’un Mesajı
Diş Hekimi Abdulkadir Akkuş, Gümüş Akademi’nin gençleri bir araya getiren önemli bir platform olduğunu ifade ederek, “Gümüşhaneli olmak bir aidiyet gerektirir. Gümüşhaneliler gittikleri her yerde güven veren, çevresine değer katan insanlardır” dedi.Ayrıca ağız ve diş sağlığı konusunda gençlere diş fırçası seçimi, diş ipi kullanımı ve diş eti hastalıkları hakkında bilgiler verdi.