Baharın ve Bereketin Kutlandığı Şenlik
Tepebaşı Belediyesi’nin katkılarıyla Tepebaşı Sağlıklı Kent Konseyi ve Alınca Mahalle Meclisi tarafından düzenlenen Hıdırellez Şenliği, mahalle sakinlerini bir araya getirdi. Baharın gelişini, bolluk ve bereketi simgeleyen etkinlikte vatandaşlar dayanışma içinde kutlama yaptı. Renkli görüntülere sahne olan şenlikte Tepebaşı Belediye Başkanı Ahmet Ataç, sıcak karşılamalarla karşılandı.
Katılım ve Etkinlikler
Şenliğe Başkan Ataç’ın yanı sıra CHP Zonguldak Milletvekili Eylem Ertuğ Ertuğrul, CHP Genel Başkan Yardımcısı Namık Tan, Tepebaşı Sağlıklı Kent Konseyi Başkanı Canan Adlım, Alınca Mahalle Muhtarı İsmail Kesikbaş, Eskişehir Ticaret Borsası Başkanı Ömer Zeydan ve belediye meclis üyeleri katıldı. Etkinlikte müzik, halk oyunları, çocuklara yönelik atölyeler ve yöresel lezzetler yer aldı.Başkan Ataç’ın Mesajı
Başkan Ataç, Hıdırellez’in kültürel hafızayı ve dayanışmayı yaşatan önemli bir gelenek olduğunu vurguladı.Ataç, “Bu kültürü çocuklarımıza aktaracağız” diyerek şenliğin her yıl devam edeceğini belirtti.
Ayrıca Hıdırellez dileğini adalet, özgürlük ve demokrasi olarak ifade eden Ataç, seçilmiş belediye başkanlarının görevlerinin başında olması gerektiğini vurguladı.