"Sürecin Hukuki Olarak Sonuna Kadar Takipçisiyiz"
İddiaların adli boyutunun sivil toplum ve siyaset kurumları tarafından yakından izlendiğini belirten İl Başkanı Albayrak, suçluların en ağır cezayı alması için yargıya güvendiklerini ifade etti.Yerel yönetime yönelik uyarılarını sürdüren Albayrak, konuşmasını şu sözlerle tamamladı:
"Garibanın rızkını yağmalayanlardan da o yetim hakkıyla, o haksız kazançla sefa sürenlerden de hukuk önünde tek tek hesap sorulacağına inancımız tamdır. AK Parti kadroları olarak bu çirkin sürecin sonuna kadar takipçisi olacağız. Hiç kimse bu usulsüzlüklerin üzerini kapatabileceğini sanmasın; tüm Eskişehir halkının gözü üzerinizdedir."
