Eskişehir Büyükşehir Belediyesi, 2026 asfalt sezonunun ilk çalışmasını Yaşar Kemal Bulvarı’nda başlattı. Başkan Ayşe Ünlüce, açılış töreninde ekiplerle buluştu.

Sezon Açılışı Törenle Yapıldı

Büyükşehi̇r Beledi̇yesi̇ 2026 Sezonunun İlk Asfaltini Döktü (13) Eskişehir Büyükşehir Belediyesi Yol Yapım Bakım ve Onarım Dairesi Başkanlığı ekipleri, 2026 asfalt sezonunun açılışını Asfalt Üretim Tesislerinde düzenlenen törenle gerçekleştirdi. Başkan Ayşe Ünlüce’nin yanı sıra belediye yöneticileri ve personel törene katıldı. Duaların edildiği törende, sezonun bereketli ve kazasız geçmesi temenni edildi. Ayrıca aşevine kurban bağışı yapıldı.

Başkan Ünlüce’den Mesaj

Başkan Ayşe Ünlüce, asfalt sezonunun Eskişehir için hayırlı olmasını dileyerek tüm personele teşekkür etti. Ünlüce, telsizle sahadaki ekiplere seslenerek yeni sezonun startını verdi. Konuşmasında, “2026 Eskişehir yılında asfalt serimi için başlıyoruz. Bütün hazırlıklarımız tamam. Hep birlikte ana arterleri ve caddeleri kentimize en iyi şekilde kazandırmaya devam edeceğiz. İlk asfaltımız hayırlı olsun” ifadelerini kullandı.

Yaşar Kemal Bulvarı’nda Çalışmalar

Büyükşehi̇r Beledi̇yesi̇ 2026 Sezonunun İlk Asfaltini Döktü (19)
71 Evler'de altyapı güçleniyor
71 Evler'de altyapı güçleniyor
İçeriği Görüntüle
Sezonun ilk asfalt serimi Yaşar Kemal Bulvarı’nda gerçekleştirildi. Toplam 25 metre genişliğinde ve bin 600 metre uzunluğunda planlanan bulvar, çift şeritli olarak inşa ediliyor. İlk etapta TOKİ ile Kartopu Caddesi bağlantısı tamamlanırken, devamında Kartopu Caddesi ile Seyitgazi Yolu bağlantısının da hizmete sunulması hedefleniyor.

Mahalle Sakinlerinin Memnuniyeti

Ihlamurkent Mahalle Muhtarı Birsen Canbaz, yapılan çalışmaların mahalleye ve şehre büyük katkı sağlayacağını belirterek Başkan Ünlüce ve ekiplere teşekkür etti. Canbaz, bulvarın hem mahalle hem de kent için önemli bir rahatlama sağlayacağını ifade etti.